Netflix osiągnął 70 mln subskrypcji z reklamami. Szybciej, niż się spodziewano
Liczba tego rodzaju subskrypcji rośnie szybciej niż się spodziewano, ponieważ klienci szukają tańszych opcji (fot. Pexels.com)
Netflix ogłosił, że jego poziom obsługiwany przez reklamy przekroczył globalnie 70 mln subskrypcji. To dwukrotnie więcej niż na początku tego roku.
W maju firma informowała, że ten poziom osiągnął 40 mln aktywnych użytkowników. Netflix oświadczył wcześniej, że nie przewiduje, aby reklama stała się głównym czynnikiem wzrostu aż do 2026 roku. Liczba tego rodzaju subskrypcji rośnie szybciej, niż się spodziewano, ponieważ klienci szukają tańszych opcji. W Stanach Zjednoczonych taka usługa kosztuje 6,99 dol. miesięcznie.
Czytaj też: Netflix umocnił się na pozycji lidera wśród serwisów streamingowych, stracił Max
Na koniec września 2024 roku Netflix miał globalnie 282,72 mln wszystkich subskrybentów, o 14,4 proc. więcej niż przed rokiem (247,15 mln). W trzecim kwartale tego roku zyskał 5,07 mln nowych klientów.
(MAC, 17.11.2024)