TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość dzienników regionalnych z dwucyfrowymi spadkami sprzedaży

Niemal wszystkie gazety regionalne odnotowały w trzecim kwartale tego roku dwucyfrowe spadki (fot. materiały prasowe)

Wszystkie dzienniki regionalne odnotowały w trzecim kwartale tego roku spadki sprzedaży wobec analogicznego okresu 2023 roku. Sprzedaż "Gazety Olsztyńskiej/Dziennika Elbląskiego" (Grupa WM) zmniejszyła się o ponad połowę. Najmniejszy, śladowy spadek odnotowały "Nowiny" (Polska Press Grupa) – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa.

Średnia sprzedaż "Gazety Olsztyńskiej/Dziennika Elbląskiego" wyniosła w trzecim kwartale 2024 roku 1141 egz., co oznacza spadek o 53,3 proc. w stosunku do tego okresu ub.r.

Czytaj też: Sprzedaż "Faktu" w trzecim w kwartale wciąż powyżej 100 tys. egz.

Ponad 20-procentowe spadki odnotowało sześć tytułów Polska Press Grupy. "Express Ilustrowany" sprzedawał 3610 egz. (spadek o 28,4 proc.), "Dziennik Łódzki" – 3494 egz. (spadek o 25,3 proc.), "Gazeta Współczesna" – 1381 (spadek o 25,0 proc.), "Polska Metropolia Warszawska" – 4785 egz. (spadek 22,8 proc.), "Głos. Dziennik Pomorza" – 4108 egz. (spadek 24,4 proc.), "Dziennik Bałtycki" – 3645 egz. (spadek o 22 proc.)

"Gazeta Lubuska" sprzedała w trzecim kwartale tego roku 3245 egz. (spadek o 19,8 proc.), "Dziennik Polski" – 3721 egz. (spadek o 19,7 proc.), "Nowa Trybuna Opolska" – 2700 egz., (spadek o 19,2 proc.) (wszystkie tytuły Polska Press Grupa).

Nieco niższe, ale również ponad 15-procentowe spadki sprzedaży odnotowały tytuły Polska Press Grupy: "Echo dnia" – 4126 (spadek o 18,8 proc.), "Gazeta Wrocławska" – 2800 egz. (spadek o 18,7 proc.), "Kurier Poranny" – 1282 egz. (spadek o 18,3 proc.) "Głos Wielkopolski" – 5942 egz. (spadek o 17,3 proc.), "Dziennik Zachodni" – 6169 egz. (spadek o 17,2 proc.) oraz "Gazeta Pomorska" – 9834 egz. (spadek o 16,8 egz.)

Czytaj też: Treści "Wyborczej" i Gazety.pl posłużą w budowie modelu językowego na potrzeby AI

Wydawany przez spółkę z o.o. "Kurier Szczeciński" sprzedał 2353 egz., co oznacza spadek o 17,3 proc.

Dwucyfrowe spadki miały trzy kolejne gazety Polska Press Grupy: "Express Bydgoski" – 2399 egz. (spadek o 14 proc.), "Nowości Dziennik Toruński" – 2832 egz. (spadek o 13,6 proc.), "Gazeta Krakowska" – 3949 egz. (spadek o 13,1 proc.).

Tylko dwie gazety "Kurier Lubelski" i "Nowiny" (obie Polska Press Grupa) mają spadki jednocyfrowe: odpowiednio 6,6 proc. (1672 sprzedanych egz.) i 0,6 proc. (5389 sprzedanych egz.).

Czytaj też: Grzegorz Rzeczkowski rozstał się z redakcją "Newsweeka"

(JF, 17.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.