BeDigital poszerza współpracę z Uczelnią Łazarskiego
Współpraca z BeDigital została rozszerzona o działania promujące kursy Uczelni Łazarskiego (fot. materiały prasowe)
Uczelnia Łazarskiego oraz Łazarski University of Technology poszerzyły zakres współpracy z agencją BeDigital.
Uczelnia Łazarskiego oraz Łazarski University of Technology, niepubliczna uczelnia akademicka, najpierw powierzyły agencji mediowo-kreatywnej BeDigital zrealizowanie kampanii rekrutacyjnej, która przyciągnęła na uczelnie rekordową liczbę studentów – większą niż w roku podwójnych roczników. W kampanii wykorzystano: Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads oraz Microsoft Ads.
Teraz współpraca z BeDigital została rozszerzona o działania promujące kursy Uczelni Łazarskiego, skierowane głównie do specjalistów i liderów branży zarządzającej. Kampania obejmuje promocję kursów stacjonarnych, szkoleń oraz kursów online, które reklamowane są poprzez Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads oraz LinkedIn Ads. Wyniki kampanii są precyzyjnie mierzone i monitorowane na bieżąco. Odpowiedzialność za całą stronę kreatywną spoczywała na BeDigital.
(AMS, 07.11.2024)