Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Press wprowadza nowy magazyn dla seniorów w dziennikach – "Przy sobocie"

Do tej pory dzienniki Polska Press ukazywały się w soboty z dodatkiem "Weekend z rodziną" (fot. materiały prasowe)

Polska Press Grupa wprowadziła wczoraj na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie "Przy sobocie" swoich 16 dzienników regionalnych.

W każdym numerze czytelnicy znajdą zestaw artykułów na tematy związane ze zdrowiem, finansami, bezpieczeństwem, kulturą czy sportem. Nie zabraknie również krzyżówek, felietonów z poradami, przepisów kulinarnych oraz rekomendacji bezpiecznych miejsc na weekendowe wyjazdy. "Przy sobocie" to także opowieści o życiu codziennym, rodzinie i relacjach społecznych.

"Przy sobocie" zastępuje "Weekend z rodziną"

"»Przy sobocie« powstało z myślą o pokoleniu silver – o osobach w dojrzałym wieku, które pozostają aktywne i ciekawe świata" – wyjaśnia w komunikacie Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy. "W ramach nowego, ujednoliconego wydania sobotniego przygotowaliśmy materiały, które dostarczają zarówno inspiracji, jak i praktycznych wskazówek istotnych w codziennym życiu. To treści, które angażują, inspirują i budują więź z czytelnikami, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynku" – dodaje.

Czytaj też: Ruch do końca grudnia zlikwiduje kioski w Warszawie. Dziś w Polsce zostało ich 128

Nowe sobotnie wydanie będzie dostępne w dziennikach regionalnych należących do Polska Press Grupy, które nadal ukazują się w soboty. To: "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Łódzki", "Dziennik Polski", "Dziennik Zachodni", "Echo Dnia", "Express Bydgoski", "Gazeta Krakowska", "Gazeta Lubuska", "Gazeta Pomorska", "Gazeta Wrocławska", "Głos Dziennik Pomorza", "Głos Koszaliński", "Głos Szczeciński", "Głos Wielkopolski", "Nowa Trybuna Opolska" i "Nowości – Dziennik Toruński".

Do tej pory dzienniki w sobotę ukazywały się z dodatkiem "Weekend z rodziną" z treściami poradnikowymi. Ich największym problemem była aktualność – z powodów technicznych sobotnie wydania trafiały do drukarni już w środy, a do punktów sprzedaży – w piątki.

Czytaj też: Współpracownik Łukaszenki ma biuro w siedzibie Agory. Koncern twierdzi, że nic nie wie

(PAR, 10.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.