"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu Sławomira Jastrzębowskiego i Rafała Wosia w Republice

W programie Sławomir Jastrzębowski i Rafał Woś rozmawiają na aktualne tematy (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Średnio 283 tys. widzów ogląda w naziemnej Republice program satyryczny "Lewy z Bicepsem".

Cykl jest emitowany od 20 października, w niedziele o 16.30. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 226 tys. widzów, drugi – 295 tys., a trzeci – 314 tys.

Czytaj też: Marzena Kawa i Krzysztof Nowina-Konopka w zespole wPolsce24. Wcześniej pracowali w TVP

Emitując "Lewego z Bicepsem", Republika ma średnio 3 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,19 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,30 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania, w październiku stacja miała średnio 4,59 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,01 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

W programie Sławomir Jastrzębowski i Rafał Woś rozmawiają na aktualne tematy polityczne.

Czytaj też: Gdy do TV Republika płynęło prawie 9 mln zł od PFN, pracownicy mieli problemy z wypłatami

Publicysta Sławomir Jastrzębowski do końca sierpnia był właścicielem Salon24.pl (sprzedał udziały Janowi Peńsce, współwłaścicielowi agencji marketingu sportowego i-Sport). Później dołączył do Republiki, gdzie prowadzi też poranne pasmo "Przyjaciele Republiki". Z kolei Rafał Woś jest zastępcą redaktora naczelnego "Tygodnika Solidarność".

Wcześniej program pt. "Lewy z Bicepsem" Woś i Jastrzębowski mieli w Salon24.pl.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Współpracownik Łukaszenki ma biuro w siedzibie Agory. Koncern twierdzi, że nic nie wie

(MNIE, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.