"Hotel Paradise" przyciągnął do TVN Siedem więcej widzów niż przed rokiem
Program prowadzi Klaudia El Dursi (fot. materiały prasowe)
Dziewiątą edycję bikini reality "Hotel Paradise" oglądało w TVN Siedem średnio 412 tys. widzów, ok. 69 tys. więcej, niż siódmy sezon przed rokiem.
Siódemka pokazywała program od 26 sierpnia, w dni powszednie o 20. Najwięcej widzów – 557 tys. – zgromadził finał bikini reality w środę 30 października.
Czytaj też: "Pytanie na śniadanie" straciło widzów. Niewielki wzrost "Dzień dobry TVN"
Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,51 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 5,26 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
TVN Siedem w paśmie 20-20.54, w większości pokrywającym się z emisją programu, z 3,31 proc. udziału był dziewiąty w grupie ogólnej 4+ (prowadził TVP 2 – 8,48 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej (16-49) 4,97 proc. dało kanałowi piąte miejsce w rynku telewizyjnym (pierwszy był TVN – 8,42 proc.). W grupie rozliczeniowej 20-54 stacja z 4,95 proc. udziału była czwarta (prowadził TVN z 8,30 proc.).
Jesienią konkurencyjny TV 4 (Grupa Polsat Plus) nie nadawał podobnego formatu pt. "Love Island. Wyspa miłości".
Czytaj też: Dziennikarka TVN 24 Jolanta Pieńkowska wygrała prawomocnie proces z wydawcą "Super Expressu"
Przed rokiem siódmy sezon bikini reality gromadził w Siódemce średnio 343 tys. widzów. Wtedy nadawano go od 28 sierpnia do 9 listopada – najpierw od poniedziałku do piątku o 20, a później bez piątków.
TVN Siedem już w czerwcu ogłosił castingi do dziesiątej edycji "Hotelu Paradise".
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję w porze nocnej. KRRiT odmówiła
(MNIE, 10.11.2024)