"Pytanie na śniadanie" straciło widzów. Niewielki wzrost "Dzień dobry TVN"
"Pytanie na śniadanie" w TVP 2 oglądało średnio 260 tys. widzów, czyli o 113 tys. mniej, niż rok wcześniej (fot. materiały prasowe)
W październiku ubyło widzów "Pytania na śniadanie" TVP 2. Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" poprawiło wyniki, choć nieznacznie.
Z danych Nielsen Media za okres 1-30 października wynika, że "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 oglądało średnio 260 tys. widzów, czyli o 113 tys. mniej, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Dwójka, pokazując program (od 7.55 do 11.10, w soboty do 11.40, w niedziele do 11.20), miała średnio 6,24 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 7,96 proc.). W grupie komercyjnej 16-59 jej udział wyniósł 4,95 proc. (spadek z 6,66 proc.).
Czytaj też: Nowy sezon "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2 od końca listopada
"Pytanie na śniadanie" rozpoczyna się 20-minutową częścią z podtytułem "Pobudka" o 7.30. "Pytanie na śniadanie – Pobudka" przyciąga średnio 153 tys. widzów (spadek 37 tys.).
Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) śledzi średnio 325 tys. widzów, czyli o 5 tys. więcej, niż rok temu. W grupie ogólnej TVN notuje 7,76 proc. udziału w rynku (wzrost z 6,98 proc.), a w grupie komercyjnej 16-59 – 8,93 proc. (wzrost z 8,43 proc.).
Z kolei śniadaniówkę "Halo tu Polsat" (piątek-niedziela, 8-11) oglądało w Polsacie w październiku średnio 188 tys. widzów (3,94 proc. w 4+ i 4,24 proc. w 16-59). Program emitowany jest od 31 sierpnia.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Reakcje po odejściu Roberta Mazurka z RMF FM. Chrabota: "Od początku tam nie pasował"
(KOZ, 04.11.2024)