Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pytanie na śniadanie" straciło widzów. Niewielki wzrost "Dzień dobry TVN"

"Pytanie na śniadanie" w TVP 2 oglądało średnio 260 tys. widzów, czyli o 113 tys. mniej, niż rok wcześniej (fot. materiały prasowe)

W październiku ubyło widzów "Pytania na śniadanie" TVP 2. Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" poprawiło wyniki, choć nieznacznie.

Z danych Nielsen Media za okres 1-30 października wynika, że "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 oglądało średnio 260 tys. widzów, czyli o 113 tys. mniej, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Dwójka, pokazując program (od 7.55 do 11.10, w soboty do 11.40, w niedziele do 11.20), miała średnio 6,24 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 7,96 proc.). W grupie komercyjnej 16-59 jej udział wyniósł 4,95 proc. (spadek z 6,66 proc.).

Czytaj też: Nowy sezon "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2 od końca listopada

"Pytanie na śniadanie" rozpoczyna się 20-minutową częścią z podtytułem "Pobudka" o 7.30. "Pytanie na śniadanie – Pobudka" przyciąga średnio 153 tys. widzów (spadek 37 tys.).

Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) śledzi średnio 325 tys. widzów, czyli o 5 tys. więcej, niż rok temu. W grupie ogólnej TVN notuje 7,76 proc. udziału w rynku (wzrost z 6,98 proc.), a w grupie komercyjnej 16-59 – 8,93 proc. (wzrost z 8,43 proc.).

Z kolei śniadaniówkę "Halo tu Polsat" (piątek-niedziela, 8-11) oglądało w Polsacie w październiku średnio 188 tys. widzów (3,94 proc. w 4+ i 4,24 proc. w 16-59). Program emitowany jest od 31 sierpnia.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Reakcje po odejściu Roberta Mazurka z RMF FM. Chrabota: "Od początku tam nie pasował"

(KOZ, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.