Sztab Harris wydaje na reklamę w amerykańskich telewizjach znacznie więcej od Trumpa
Demokraci najwięcej wydali w ABC, CBS i NBC (screen: YouTube/Kamala Harris)
Od początku miesiąca sztab Kamali Harris na reklamy w amerykańskiej telewizji przeznaczył 21,4 mln dol., a Donalda Trumpa – 5,2 mln dol. – wynika z danych EDO Ad EnGage.
Demokraci najwięcej wydali w ABC (5,6 mln dol.), CBS (5,4 mln dol.) i NBC (4,7 mln dol.). Ponadto wspierająca Partię Demokratyczną organizacja Future Forward USA Action PAC zakupiła reklamy za 6,6 mln dol.
Czytaj też: "The Washington Post" po raz pierwszy od 36 lat nie poprze żadnego z kandydatów na prezydenta USA
Kampania Donalda Trumpa w amerykańskiej telewizji pochłonęła do tej pory znacznie mniej, bo 5,2 mln dol. Była obecna przede wszystkim w Fox Television Network (1,6 mln dol.), CBS (1,5 mln dol.) i NBC (1,5 mln dol.).
Wspierające Partię Republikańską Restoration PAC wydało na reklamy 2,8 mln dol.
Czytaj też: Netflix udostępnia funkcję Moments do zapisywania scen z filmów
(MAC, 29.10.2024)