Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztab Harris wydaje na reklamę w amerykańskich telewizjach znacznie więcej od Trumpa

Demokraci najwięcej wydali w ABC, CBS i NBC (screen: YouTube/Kamala Harris)

Od początku miesiąca sztab Kamali Harris na reklamy w amerykańskiej telewizji przeznaczył 21,4 mln dol., a Donalda Trumpa – 5,2 mln dol. – wynika z danych EDO Ad EnGage.

Demokraci najwięcej wydali w ABC (5,6 mln dol.), CBS (5,4 mln dol.) i NBC (4,7 mln dol.). Ponadto wspierająca Partię Demokratyczną organizacja Future Forward USA Action PAC zakupiła reklamy za 6,6 mln dol.

Czytaj też: "The Washington Post" po raz pierwszy od 36 lat nie poprze żadnego z kandydatów na prezydenta USA

Kampania Donalda Trumpa w amerykańskiej telewizji pochłonęła do tej pory znacznie mniej, bo 5,2 mln dol. Była obecna przede wszystkim w Fox Television Network (1,6 mln dol.), CBS (1,5 mln dol.) i NBC (1,5 mln dol.).

Wspierające Partię Republikańską Restoration PAC wydało na reklamy 2,8 mln dol.

Czytaj też: Netflix udostępnia funkcję Moments do zapisywania scen z filmów

(MAC, 29.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.