Łukasz Herman dyrektorem zarządzającym w firmie Double Check
Łukasz Herman zajmuje się reklamą od ponad 20 lat (fot. Linkedin.com/łukasz-herman)
Łukasz Herman został dyrektorem zarządzającym w firmie Double Check, specjalizującej się w audycie i doradztwie mediowym.
Ostatnio pracował na stanowisku business development & marketing manager Grand Forms, firmy specjalizującej się w sprzedaży mebli marek luksusowych, takich jak Walter Knoll, Vitra, Cassina, USM, Muuto oraz oświetlenia Occhio i Floss.
Czytaj też: Paweł Kucharski został CMO w mBanku
Herman ma niemal dwie dekady doświadczenia w branży marketingowej. Ponad 16 lat spędził w Dentsu Polska jako m.in. senior communications planner w Vizeum, client partner w Carat czy mindgram wellbeing officer w Dentsu.
Po odejściu z agencji był marketing directorem b2b & b2c w Grupie Wirtualna Polska.
Czytaj też: Aplan Media przeprowadzi kampanię dotyczącą ochrony wizerunku dziecka w sieci
(AMS, 28.10.2024)