Paweł Kucharski został CMO w mBanku
Paweł Kucharski z mBankiem związany jest od 2008 roku (fot. materiały prasowe)
Paweł Kucharski objął w mBanku nowe w strukturach stanowisko chief marketing officera.
Paweł Kucharski jest dyrektorem zarządzającym ds. marketingu w pionie generalnym mBanku. Od 1 marca stanowisko dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej objął Mateusz Żelechowski (zastąpił Rafała Jakubowskiego, który odszedł z mBanku po 10 latach i został szefem obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska).
Mateusz Żelechowski pozostaje dyrektorem departamentu marketingu bankowości detalicznej i podlega Kucharskiemu. Oprócz tego w mBanku jest jeszcze departament marketingu odpowiedzialny za bankowość korporacyjną i biuro prasowe. Szefowie obu tych jednostek także podlegają Kucharskiemu i są umiejscowieni w strukturze w pionie generalnym.
Kucharski z mBankiem związany jest od 2008 roku. Do 2013 r. był dyrektorem zarządzającym ds. marketingu i rozwoju biznesu, następnie objął stanowisko dyrektora generalnego mBanku w Czechach i odpowiadał za rynki czeski i słowacki.
(AMS, 25.10.2024)