Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wspólny projekt serwisów Outriders i Gazeta.pl – reportaż z granicy USA i Meksyku

To nie pierwsza współpraca portalu Gazeta.pl z reporterami z Outriders (fot. materiały prasowe)

Kolektyw reporterski Outriders udał się na granicę amerykańsko-meksykańską, aby pokazać, jak wygląda tamtejsza codzienność. Materiały stworzone przez reporterów, w tym reportaż 360°, można zobaczyć w portalu Gazeta.pl.

Reporterzy Outriders, korzystając z różnych form dziennikarskich, przygotowali cztery materiały ukazujące sytuację na granicy amerykańsko-meksykańskiej. Od 21 października na Gazeta.pl można oglądać reportaż 360° pt. "Old Camp", od 23 października reportaż 360° z mapą pt. "Through the Wall", od 29 października dostępny będzie materiał pt. "Migrant Messages", czyli projekt z zapisów rozmów na WhatsApp z migrantami, a od 2 listopada – komiks o Dory Rodriguez, czyli historia aktywistki wspierającej migrantów rysowana przy pomocy sztucznej inteligencji.

Czytaj też: Ranking cytowań IMM: "GW" przed "Rzeczpospolitą". "Press" w czołówce swojej kategorii

"Migranci czy obcy, jak nazywa ich Donald Trump, odgrywają kluczową rolę w trwającej kampanii prezydenckiej w USA – mówi Kuba Górnicki z Outriders, cytowany w komunikacie prasowym. "I choć te wybory wiele znaczą dla całego świata, to są szczególnie ważne dla Polski ze względu na trwającą wojnę w Ukrainie. Polska też mierzy się z problemem migracji, stąd też chcieliśmy się skupić na tym zjawisku" – dodaje.

To nie pierwsza współpraca portalu Gazeta.pl z reporterami z Outriders. Do tej pory we współpracy z kolektywem reporterskim zrealizowany został m.in. reportaż o migracji z Libanu – "Wiza donikąd", cykl "Białoruskie domino" o powyborczych wydarzeniach z 2020 roku w tym kraju oraz projekt "Jeden dzień w…" we współpracy z serwisem Ukrayina.pl.

Czytaj też: NIK skontrolował kampanie społeczne za rządów PiS. "Wyniki zatrważające"

(MAK, 27.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.