DoubleVerify wprowadzi narzędzia do ochrony marek na Facebooku i Instagramie
Rozwiązanie do kontroli treści przed wyświetleniem reklamy będzie dostępne na początku 2025 roku
Platforma DoubleVerify udostępni reklamodawcom kontrolę treści przed wyświetleniem reklam na platformie Meta.
DoubleVerify to platforma software, zajmująca się pomiarami i analizami mediów digital. Firma ogłosiła, że na początku 2025 roku wprowadzi dla wszystkich reklamodawców narzędzia do kontroli treści (pre-screen content controls) w reklamach przed ich wyświetleniem na Facebooku i Instagramie.
Czytaj też: Code the Rights – startuje konkurs łączący świat gier z prawami człowieka
Ma to umożliwić wyłapanie informacji i obrazów, które uznają za nieodpowiednie, jeszcze przed upublicznieniem reklam, co pozwoli lepiej chronić reputację marek na platformach Meta.
Nowe narzędzie oparte jest na silniku klasyfikacji treści Universal Content Intelligence i wykorzystuje sztuczną inteligencję.
Czytaj też: Wesoła Pani sponsoruje Polski Komitet Olimpijski po tym, jak inne firmy się wycofały
(AMS, 22.10.2024)