Wesoła Pani sponsoruje Polski Komitet Olimpijski po tym, jak inne firmy się wycofały
Sieć sklepów Wesoła Pani działa w Polsce, Holandii, na Łotwie (screen: wesolapani.com)
Sieć sklepów wyrobów mrożonych Wesoła Pani została nowym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Wiadomość ogłoszono w warszawskim Centrum Olimpijskim PKOl. Ambasadorką marki jest zapaśniczka Anhelina Łysak. Sieć sklepów Wesoła Pani działa w Polsce, Holandii, na Łotwie. Ma 127 franczyzowych sklepów i trzy własne placówki.
Czytaj też: Kolejne spółki rezygnują ze współpracy z PKOl. "Głęboki kryzys wizerunkowy"
Po Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu kilku sponsorów odeszło od PKOl po konflikcie prezesa Radosława Piesiewicza z ministrem sportu Sławomirem Nitrasem.
Umowy sponsoringowe z PKOl zerwały Polskie Porty Lotnicze, PKP Intercity, Krajowa Grupa Spożywcza (właściciel marki Polski Cukier), Enea oraz Tauron.
Czytaj też: "Mam te ligi rozkminione!" – mówi Sławomir Peszko w kampanii Superbet
(MAC, 21.10.2024)