Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łatwogang przejmuje Plusha w najnowszej kampanii

Łatwogang reklamuje “Łatwofertę” sieci Plush (fot. materiały prasowe)

Plush - marka telefonii komórkowej pre-paid, stworzona przez sieć Plus, podjęła współpracę z twórcą internetowym Łatwogangiem.

Twórca działa głównie na TikToku (obserwują go 2 mln osób) i Instagramie (715 tys. obserwujących). Tam koncentruje się komunikacja nowej oferty. Łatwogang reklamuje Łatwofertę - "Abonament... na pół!" (wybierając w Plushu abonament M, można zaprosić kogoś do wspólnego korzystania - w ten sposób płaci się po połowie).

Do realizacji tego projektu nie była zatrudniona agencja. Polkomtel przygotował ją we własnym zakresie, wspólnie z Łatwogangiem, z którym planowane są wszystkie działania związane z Plushem.

(AMS, 18.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.