21 października kolejna edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
Bezpłatną wejściówkę można odebrać na stronie App.evenea.pl/event/qacomms/
21 października w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting – wydarzenia organizowanego przez agencję Q&A Comms oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, którego patronem medialnym jest "Press".
Tegoroczna edycja wydarzenia pod hasłem "Better Comms" skupi się zarówno na odpowiedzialności branży marketingowej i komunikacji ESG, jak i zwiększaniu jej jakości oraz kreatywności. Spotkanie organizowane przez Q&A Comms skierowane jest do osób, które są profesjonalistami w obszarze marketingu, ale także do tych, którzy dopiero zaczynają pracę w branży.
W tegorocznej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting udział wezmą m.in. Artur Cichoń (head of marketing w Just Eat Takeaway.com), Sylwia Jedyńska (sustainability manager w Group One) i Katarzyna Czarska (rzeczniczka fundacji Climate&Strategy).
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18 w poznańskiej Auli Artis. Zaplanowane są pokazy kampanii nagrodzonych na tegorocznym Cannes Lions International Festival of Creativity, panele dyskusyjne oraz sesja Q&A. Liczba miejsc jest ograniczona – bezpłatną wejściówkę można odebrać na stronie: App.evenea.pl/event/qacomms/.
(KAP, 08.10.2024)