Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN, Polsat i TVP przekazały ok. 7 mln zł dla powodzian dzięki blokom reklamowym

Fundacje TVN, Polsat oraz TVP nadal prowadzą zbiórki finansowe i rzeczowe (screen: Telewizja Polsat)

Trwające 15 minut specjalne bloki reklamowe były emitowane odpowiednio: w piątek po "Faktach" w TVN, w sobotę przed "Wydarzeniami" w Polsacie oraz w niedzielę po "19.30" w TVP. Każda ze stacji zebrała co najmniej 2 mln zł. W sumie ok. 7 mln zł.

Piątkowy blok charytatywny TVN zapewnił Fundacji TVN przychód w wysokości 2,87 mln zł, które to pieniądze zostały przekazane zniszczonemu przez powódź Szpitalowi Powiatowemu w Nysie. Łącznie fundacja zebrała na ten cel już niemal 6 mln zł.

TVN, Polsat i TVP dla powodzian

W trakcie trwającego blisko 15 minut bloku widzowie TVN mogli zobaczyć reklamy takich marek, jak PKO BP, Tarczyński czy FreeStyle Libre 2. Wszystkie posiadały widoczne oznaczenie na górze ekranu "Charytatywny blok reklamowy".

Czytaj też: Media, relacjonując powódź, stawiają na zdjęcia od mieszkańców zalanych terenów

W trakcie sobotniego bloku "Reklama na ratunek" Polsatu reklamowały się m.in. Pudliszki, Mubi, Coca-Cola czy Honda. Reklam nie oznaczono dodatkową informacją o ich charytatywnym charakterze, ale za oglądanie ich na samym początku "Wydarzeń" podziękowała prezenterka programu – Katarzyna Zdanowicz. W momencie pisania tego artykułu Polsat nie poinformował oficjalnie, jaką kwotę udało się zebrać (nieoficjalnie zbiórka przekroczyła 2 mln zł). W trakcie mikołajkowego bloku reklamowego Polsat ostatnio zebrał 2,2 mln zł. 

Blok #RazemDlaWas został wyemitowany w niedzielę po programie "19.30" na antenach TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, online w serwisach TVP Info, TVP VOD, a także w aplikacjach mobilnych: TVP Info, TVP GO oraz TVP VOD. Wzięło w nim udział 34 reklamodawców. TVP w komunikacie przesłanym "Presserwisowi" poinformowała, że udało się jej zebrać ponad 2 mln zł.

Telewizja Polska ogłosiła również powstanie nowej wersji utworu "Moja i Twoja Nadzieja". Premiera teledysku będzie miała miejsce w "19.30" w TVP 1 i TVP Info w nadchodzącym tygodniu.

Fundacje TVN, Polsat oraz TVP nadal prowadzą zbiórki finansowe i rzeczowe.

Czytaj też: Serwis strażaków Remiza.pl w kilka dni stał się ważnym źródłem informacji. Także dla mediów

(KAP, 23.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.