Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia programu "Moja mama i twój tata" w Polsacie topnieje z odcinka na odcinek

Program "Moja mama i twój tata" prowadzi Katarzyna Cichopek (fot. materiały prasowe)

Program randkowy "Moja mama i twój tata", prowadzony przez Katarzynę Cichopek, śledzi w Polsacie średnio 340 tys. widzów.

Program jest emitowany w środy o 20.10, od 4 września. Nadając go, stacja ma średnio 3,02 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wynosi 4,29 proc., a w komercyjnej 16-59 – 3,86 proc.

Czytaj też: Powódź nie spowodowała odpływu widzów programów rozrywkowych Polsatu i TVP

Pierwszy odcinek obejrzało 401 tys. widzów, drugi – 322 tys., a trzeci – 294 tys.

Dla porównania, w sierpniu Polsat notował średnio 6,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,27 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w komercyjnej 16-59. W pierwszym półroczu odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.

Program jest oparty na formacie "My Mom, Your Dad", który stworzył producent i scenarzysta Greg Daniels z córką Haley Daniels dla HBO Max. Za produkcję polskiej wersji odpowiada Jake Vision.

Polsat nabył prawa do realizacji polskiej edycji "My Mom, Your Dad" w 2022 roku, kiedy jeszcze dyrektorką programową stacji była Nina Terentiew. Formatem interesował się również TVN.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Problem z reklamami w trakcie transmisji Ligi Mistrzów wynikał z błędu UEFA. Dotyczył całej Europy

(MNIE, 20.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.