Powódź nie spowodowała odpływu widzów programów rozrywkowych Polsatu i TVP
Pierwszy odcinek 15. edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" oglądało średnio 1,52 mln widzów (screen: Polsat.pl)
Sobotnie programy rozrywkowe "Kabaret na żywo" Polsatu i "The Voice of Poland" TVP 2 miały w minionym tygodniu wyższą oglądalność niż tydzień wcześniej.
Jak informowaliśmy, główne stacje telewizyjne nie zamierzają rezygnować z emisji programów rozrywkowych z powodu powodzi na południu Polski. Choć kanały informacyjne w weekend notowały wysokie wyniki oglądalności, to nie spowodowało to spadku zainteresowania widzów czołowymi formatami rozrywkowymi.
Czytaj też: Media włączają się w pomoc ofiarom powodzi. Charytatywne bloki reklamowe w Polsacie i TVN
Sobotni "Kabaret na żywo" Polsatu, emitowany od ok. 20, miał więcej widzów niż przed tygodniem. 7 września śledziło go średnio 935 tys. osób (9,25 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 9,70 proc. w komercyjnej 16-49 i 10,51 proc. w komercyjnej 16-59), a 14 września - 1,21 mln (10,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 9,55 proc. w komercyjnej 16-49 i również 9,55 proc. w komercyjnej 16-59).
Z kolei pierwsza część "The Voice of Poland" TVP 2, nadawana od 20, miała 7 września średnio 1,04 mln widzów (odpowiednio: 10,37 proc., 7,79 proc. i 8,30 proc. udziału), a druga, od 21.10 - 1,23 mln (12,04 proc., 9,39 proc. i 9,53 proc.). Tydzień później pierwsza część przyciągnęła 1,16 mln widzów (9,58 proc., 6,80 proc. i 7 proc.), a druga - 1,51 mln (13,32 proc., 9,15 proc. i 9,19 proc.).
Także sobotni reality show "Azja Express" (z godz. 19.30) w TVN miał wzrost widowni, porównując odcinki z 7 i 14 września (z 694 tys. do 716 tys. widzów). Z kolei spadek zanotował niedzielny "MasterChef" (z godz. 19.30) - z 927 tys. 8 września do 768 tys. widzów 15 września. Może to jednak wynikać z większej konkurencji formatów rozrywkowych. 15 września Polsat nadał pierwszy odcinek 15. edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami". Przyciągnął on ok. 19.55 średnio 1,52 mln widzów (12,2 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 10,99 proc. w komercyjnej 16-49 i 10,22 proc. w komercyjnej 16-59). Wiosną br. pierwszy odcinek nowej edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" (3 marca) oglądało średnio 1,89 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 19.09.2024)