Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z emisji programów rozrywkowych w czasie powodzi

- Telewizja to też biznes i nie możemy o tym zapominać - tłumaczy Maciej Niepsuj, buying director w agencji mediowej MediaHub (fot. APKA/Polsat)

Główne stacje telewizyjne nie zamierzają rezygnować z emisji programów rozrywkowych z powodu powodzi na południu Polski. – Telewizja to też biznes i nie możemy o tym zapominać – tłumaczy Maciej Niepsuj, buying director w agencji mediowej MediaHub.

W sobotę TVP 2 wyemitował kolejny odcinek muzycznego talent show "The Voice of Poland", a w niedzielę w TVP 1 oglądać można było reality show "Rolnik szuka żony". W TVN pojawiły się w weekend zarówno "Azja Express", jak i "MasterChef". Polsat nie zrezygnował z "Kabaretu na żywo" w sobotę i z "Tańca z gwiazdami" w niedzielę.

"Nie przewidujemy zmian w ramówkach"

– Większość czasu antenowego naszych kanałów informacyjnych jest poświęcona tematom związanym z powodzią. Nie było dotychczas zmian w ramówkach innych kanałów – informuje "Presserwis" Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Polsat Plus.

Czytaj też: Informacje o powodzi zwiększają widownię kanałów informacyjnych. TVP Info przed Republiką

Bogdan Czaja, group vice president – programming & operations w TVN Warner Bros. Discovery: – Ten temat jest oczywiście w centrum zainteresowania naszych kanałów informacyjnych czy redakcji takich jak "Uwaga". Nie przewidujemy natomiast w tej chwili zmian w ramówkach.

Jak przekazało nam biuro prasowe TVP, pozycje rozrywkowe nie znikną też z anten tego nadawcy. "Nie planujemy takich zmian" – podała spółka.

– Nasi klienci pytają, jakie są stanowiska stacji. Podpytywaliśmy i na chwilę obecną w żadnej z głównych telewizji nie ma w planach zmian ramówkowych. Myślę, że gdyby klęska dotknęła całej Polski, reakcja byłaby inna. Telewizja to też biznes i nie możemy o tym zapominać – mówi Maciej Niepsuj, buying director w agencji mediowej MediaHub. I przypomina: – Mamy za sobą historię wydarzeń, klęsk czy wypadków, po których były ogłaszane żałoby narodowe. Wtedy stacje też miały różne podejście. Początkowo zwyciężał biznes i dość opornie modyfikowano ramówki.

TVP ruszyła z akcją charytatywną

Katarzyna Baczyńska, head of media w agencji One House, zwraca uwagę, że z reguły programy rozrywkowe zdejmowano w obliczu żałoby narodowej. – Nikt z dużych graczy bez wprowadzenia żałoby narodowej nie pozwoli sobie na to, żeby zrezygnować z topowych programów. Mamy początek sezonu jesiennego, to najważniejszy okres dla nadawców – tłumaczy Baczyńska.

Czytaj też: Republika i wPolsce24 upolityczniają powódź. "Służby Tuska nie radzą sobie z opadami"

Ale zauważa: – Media uruchamiają zbiórki, dają przestrzeń, żeby zebrać pieniądze i wesprzeć poszkodowanych. To nie jest tak, że temat powodzi jest pominięty. Myślę, że za chwilę wystartuje szereg akcji.

TVP ruszyła już z akcją charytatywną "Razem dla Was", której partnerem jest Polska Press. W niedzielę 22 września po programie "19.30" TVP 1 wyemituje specjalny blok reklamowy. Cały dochód zostanie przeznaczony na pomoc dla ofiar powodzi.

Czytaj też: Zdechł pies, umarł autorytet. O czym przypomniała sprawa profesora Bralczyka

(KOZ, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.