TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcje regionalne Polska Press przyłączyły się do akcji TVP "Razem Dla Was"

Dzienniki i serwisy Polska Press wsparły akcję pomocową Telewizji Polskiej (fot: TVP)

Polska Press Grupa aktywnie działa na rzecz powodzian. Dołączyła do akcji Telewizji Polskiej "Razem Dla Was".

Polska Press Grupa jako partner organizowanej przez TVP akcji "Razem Dla Was" angażuje serwisy i dzienniki regionalne, aby jak najszerzej informować o zbiórkach, które odbywają się w regionalnych ośrodkach TVP oraz w wybranych redakcjach Polska Press, a także o innych formach pomocy.

Prezes Polska Press: "Nie tylko informowanie"

Ponadto we wszystkich serwisach regionalnych powstała specjalna sekcja "Powódź w Polsce #pomagaMY", gdzie na bieżąco aktualizowane są informacje o lokalnych inicjatywach pomocowych oraz zbiórkach organizowanych w całym kraju.

Czytaj też: Informacje o powodzi zwiększają widownię kanałów informacyjnych. TVP Info przed Republiką

– Misją mediów należących do Polska Press Grupy jest nie tylko informowanie, ale także wspieranie i jednoczenie ludzi w trudnych chwilach. Na naszych łamach pokazujemy, jak ważna jest solidarność i jak wiele możemy osiągnąć, współpracując dla wspólnego dobra – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

Telewizja Polska uruchomiła specjalne konta, na które można przekazywać datki na rzecz poszkodowanych. Wszystkie zgromadzone środki trafią bezpośrednio do osób z miast najbardziej dotkniętych skutkami powodzi. Ponadto uruchomione zostały całodobowe zbiórki rzeczowe we wszystkich 16 ośrodkach regionalnych oraz w siedzibie głównej TVP w Warszawie, a także w wybranych redakcjach dzienników Polska Press.

Czytaj też: Republika i wPolsce24 upolityczniają powódź. "Służby Tuska nie radzą sobie z opadami"

(PAR, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.