Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix pozostaje liderem serwisów streamingowych, Max na drugim miejscu

Pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z 50,15 proc. (fot. Pixabay.com)

W sierpniu lider serwisów streamingowych, czyli Netflix, miał w Polsce nieco poniżej 10 mln użytkowników.

Netflix w sierpniu odwiedziło 9,7 mln realnych użytkowników (1,7 proc. mniej, niż w lipcu). Drugi był Max, który wystartował 11 czerwca, zastępując HBO Max. W sierpniu odnotował 3,6 mln odwiedzających (o 6,3 proc. mniej).

Czytaj też: Bracia Sekielscy pracują nad nowymi filmami, ale przesuwają daty ich premier

Dalej były m.in.:

  • Disney+ – 3,1 mln (o 5,1 proc. więcej),
  • Prime Video – 2,9 mln (spadek o 7,4 proc.),
  • Player – 2,5 mln (0,4 proc. w dół),
  • Canal+ Online – 2,2 mln (1,9 proc. w górę),
  • TVP VOD i TVP Go – 2 mln (o 0,9 proc. więcej),
  • SkyShowtime – 1,6 mln (o 10,6 proc. mniej),
  • Polsat Box Go – 1,4 mln (o 0,9 proc. więcej)
  • i CDA – 1,3 mln (o 7,7 proc. mniej).

Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z wynikiem 50,15 proc. (52,24 proc. w lipcu). Za nim plasowały się Max – 10,92 proc. (10,99 proc. w lipcu) oraz Disney+ – 8,23 proc. (6,95 proc. w lipcu).

Dane: Mediapanel PBI/Gemius.

Czytaj też: KRRiT wydała propagandowe "Kalendarium likwidowania mediów publicznych w Polsce"

(MNIE, 15.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.