Netflix pozostaje liderem serwisów streamingowych, Max na drugim miejscu
Pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z 50,15 proc. (fot. Pixabay.com)
W sierpniu lider serwisów streamingowych, czyli Netflix, miał w Polsce nieco poniżej 10 mln użytkowników.
Netflix w sierpniu odwiedziło 9,7 mln realnych użytkowników (1,7 proc. mniej, niż w lipcu). Drugi był Max, który wystartował 11 czerwca, zastępując HBO Max. W sierpniu odnotował 3,6 mln odwiedzających (o 6,3 proc. mniej).
Czytaj też: Bracia Sekielscy pracują nad nowymi filmami, ale przesuwają daty ich premier
Dalej były m.in.:
- Disney+ – 3,1 mln (o 5,1 proc. więcej),
- Prime Video – 2,9 mln (spadek o 7,4 proc.),
- Player – 2,5 mln (0,4 proc. w dół),
- Canal+ Online – 2,2 mln (1,9 proc. w górę),
- TVP VOD i TVP Go – 2 mln (o 0,9 proc. więcej),
- SkyShowtime – 1,6 mln (o 10,6 proc. mniej),
- Polsat Box Go – 1,4 mln (o 0,9 proc. więcej)
- i CDA – 1,3 mln (o 7,7 proc. mniej).
Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z wynikiem 50,15 proc. (52,24 proc. w lipcu). Za nim plasowały się Max – 10,92 proc. (10,99 proc. w lipcu) oraz Disney+ – 8,23 proc. (6,95 proc. w lipcu).
Dane: Mediapanel PBI/Gemius.
Czytaj też: KRRiT wydała propagandowe "Kalendarium likwidowania mediów publicznych w Polsce"
(MNIE, 15.09.2024)