TVP Seriale na czele kanałów serialowo-filmowych. Stopklatka druga
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,54 proc. (screen: YouTube/Jajecznica TV)
W sierpniu liderem kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59 był TVP Seriale.
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,54 proc. (spadek z 1,55 proc. w porównaniu z sierpniem 2023). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) zwiększyła udział z 1,13 proc. do 1,36 proc.
Czytaj też: TVP Info opóźnia premierę programu "Dzień w godzinę". Czeka na nowe studio
W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:
- FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada nadawał jako Fox) z 0,5 proc. udziału (spadek z 0,51 proc.),
- Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,4 proc. (spadek z 0,46 proc.),
- Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,36 proc. (spadek z 0,45 proc.),
- Romance TV (Mainstream Networks) – 0,36 proc. (spadek z 0,37 proc.),
- TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,34 proc. (spadek z 0,36 proc.),
- BBC First (BBC Studios) – 0,34 proc. (wzrost z 0,28 proc.),
- Kino Polska (Grupa Kino Polska) – 0,3 proc. (spadek z 0,35 proc.)
- i Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,29 proc. (wzrost z 0,23 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,84 proc. (spadek z 2,01 proc.), drugie Stopklatka – 1,3 proc. (wzrost z 1,14 proc.), a trzecie FX – 0,59 proc. (spadek z 0,64 proc.).
Czytaj też: TVP wprowadziła zmiany w rozliczeniach z producentami zewnętrznymi
Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Grupa Polsat Plus). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. W sierpniu notowała średnio 1,89 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 1,31 proc.) i 1,9 proc. w komercyjnej 16-59 (w górę z 1,23 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W nowym "Press": Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam?
(MNIE, 15.09.2024)