Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP wprowadziła zmiany w rozliczeniach z producentami zewnętrznymi

"Wprowadzona zmiana dotyczy wyłącznie audycji cyklicznych, gdzie koszty są stałe i powtarzalne" – zapewnia TVP (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska rezygnuje z kosztorysów wynikowych przy produkcjach tańszych niż 100 tys. zł – podał portal Interia.pl. Spółka zaprzecza, że zmiany spowodują wzrost kosztów produkcji zewnętrznych.

Jak ujawniła Interia, likwidator TVP Daniel Gorgosz zmienił instrukcję współpracy z producentami zewnętrznymi. Portal poinformował o nowym jej brzmieniu.

Czytaj też: TVP Info opóźnia premierę programu "Dzień w godzinę". Czeka na nowe studio

Dotychczas zapisano w niej: "Podstawą ostatecznego rozliczenia finansowego z Producentem zewnętrznym jest sprawdzony i zaakceptowany przez TVP kosztorys wynikowy".

Po zmianie zapis ten brzmi: "Podstawą ostatecznego rozliczenia finansowego z Producentem zewnętrznym jest sprawdzony i zaakceptowany przez TVP kosztorys wynikowy, z wyłączeniem audycji publicystycznych i informacyjnych, których koszt produkcji audycji jednostkowej nie przekracza 100 000 zł".

"Wprowadzona zmiana dotyczy wyłącznie audycji cyklicznych, gdzie koszty są stałe i powtarzalne, a ich wysokość i rynkowa wartość weryfikowana i ustalana jest na etapie początkowym, czyli przed zawarciem umowy" – wyjaśnia TVP w komunikacie wydanym po publikacji Interii. Zdaniem spółki bezzasadne jest "każdorazowe potwierdzanie zaakceptowanych na etapie podpisywania umowy kosztów, które są stałe i niezmienne".

Czytaj też: Gala Literackiej Nagrody Nike będzie transmitowana w TVP 2 i TVP Kultura

TVP przypomina również, że "każda audycja ma swój kosztorys, który przed podpisaniem umowy sprawdzany i akceptowany jest przez odpowiednią jednostkę merytoryczną".

W komunikacie spółka podkreśla, że zmiana powyższej instrukcji nie pozbawiła spółki kontroli nad wydatkami.

Czytaj też: Polskie Radio informuje pracowników o opóźnieniu w wypłacie wynagrodzeń

(KOZ, 11.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.