Jacek Celiński zajmie się zwiększeniem sprzedaży Adlook w regionie CEE
Jacek Celiński przez ostatnie trzy lata pracował w dentsu Polska (fot. materiały prasowe)
Jacek Celiński, dotychczasowy head of media & performance dentsu Polska, dołączył do firmy Adlook i objął stanowisko VP of growth CEE spółki.
Celiński ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediów, komunikacji, marketingu cyfrowego i e-commerce. Ostatnio przez blisko trzy lata pracował w dentsu Poland na stanowisku head of media & performance. W tym czasie otrzymał nominację do nagrody AdWo/Man 2023 w kategorii Agencje Mediowe.
Czytaj też: Wojciech Walczak objął stanowisko chief strategy officer w agencji Przestrzeń
Wcześniej m.in. przez ponad dekadę był związany z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS), współpracował z takimi koncernami, jak: Coca-Cola, Procter & Gamble i Mars, zdobywając liczne nagrody branżowe (Effie, Festival of Media i KTR). W Adlook będzie odpowiadał m.in. za zwiększania sprzedaży w regionie CEE.
Adlook to firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych oraz strategiach minimalizujących nieefektywne wydatki reklamowe. Z jej rozwiązań korzystają: Kraft Heinz, Sanofi, SC Johnson, Mars i Pepsico.
W maju stanowisko dyrektora generalnego Adlook objął Jakub Kossut, który w przeszłości był prezesem EssenceMediacom. Natomiast pod koniec sierpnia na stanowisko VP brand strategy zatrudniony został Stanisław Grabowski, wcześniej partner zarządzający EssenceMediacom.
Czytaj też: Debata „Press”. ESG 2025: ważna cezura dla odpowiedzialnych firm
(KAP, 11.09.2024)