Dzięki pierwszym odcinkom nowych edycji "Azji Express" i "MasterChefa" TVN liderem w grupach komercyjnych
Program "Azja Express" można oglądać w soboty o 19.30 (fot. materiały prasowe)
Pierwszy odcinek czwartego sezonu reality show "Azja Express" oglądało w TVN średnio 718 tys. widzów, a premierę 13. edycji talent show "MasterChef" – 890 tys.
W jesiennej ramówce oba programy są nadawane w nowych pasmach, bezpośrednio po "Faktach", czyli o 19.30. Wcześniej można je było oglądać ok. 20.
Czytaj też: Z tzw. wielkiej czwórki tylko TVP 1 poprawił oglądalność w sierpniu
W sobotę pierwszy odcinek sezonu reality show "Azja Express" przyciągnął średnio 718 tys. widzów, co dało 7,26 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wyniósł 12,13 proc., a w komercyjnej 20-54 – 12,36 proc.
W paśmie 19.30-21.11, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN w grupie ogólnej 4+ z 6,75 proc. udziału był trzeci za Polsatem (9,43 proc.) i TVP 1 (8,12 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 i 20-54 zajął jednak pierwsze miejsce z odpowiednio 11,43 proc. i 11,63 proc. udziału.
Z kolei w niedzielę pierwszy odcinek nowej serii talent show "MasterChef" oglądało średnio 890 tys. widzów – 7,88 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 11,02 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 10,86 proc. w komercyjnej 20-54.
W paśmie 19.30-21.07, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN w grupie ogólnej 4+ z 7,27 proc. udziału był drugi za TVP 1 (8,62 proc.) W grupie komercyjnej 16-49 i 20-54 był jednak pierwszy z odpowiednio 10,18 proc. i 10,06 proc. udziału.
Czytaj też: Jacek B., były dziennikarz, zatrzymany za rozbój. Pracował w TVN i RMF
Cały poprzedni sezon programu "Azja Express" wiosną 2023 oglądało w TVN średnio 931 tys. widzów, a w przypadku "MasterChef" jesienią 2023 – 1,05 mln.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: W nowym "Press": Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam?
(MNIE, 08.09.2024)