Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z tzw. wielkiej czwórki tylko TVP 1 poprawił oglądalność w sierpniu

W grupie ogólnej udział TVP 1 wzrósł z 6,93 proc. do 8,01 proc. (fot. Pexels.com)

W sierpniu 2024 roku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN.

W grupie ogólnej TVP 1 uzyskał 8,01 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,93 proc. w sierpniu 2023 roku. Jedynka do 11 sierpnia relacjonowała Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.

Czytaj też: Samuel Pereira w zespole stacji wPolsce24. Odpowiada za serwisy informacyjne

Drugi był Polsat, którego udział wyniósł 6,11 proc. (spadek z 6,5 proc.), a trzeci TVN – 5,6 proc. (spadek z 6,37 proc.). Przed TVP 2 (spadek z 6,53 proc. do 5,29 proc.) znalazł się TVN 24 z 5,34 proc. (spadek z 5,48 proc.). 

Kolejną pozycję zajęła TV Republika – 3,8 proc. wobec 0,1 proc. przed rokiem. W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

  • TVN Siedem – 3,26 proc. (spadek z 3,45 proc.),
  • TV Puls – 2,74 proc. (wzrost z 2,73 proc.),
  • TV 4 – 2,71 proc. (spadek z 2,77 proc.),
  • a także Eurosport 1 dzięki pokazywaniu Igrzysk Olimpijskich – 2,5 proc. (wzrost z 0,61 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem oglądalności był TVN – 6,73 proc. (spadek z 7,6 proc.). Udział powyżej 6 proc. zanotowały również: Polsat – 6,39 proc. (spadek z 7,02 proc.) i TVP 1 – 6,03 proc. (wzrost z 4,55 proc.).

Czytaj też: TVP po 30 latach rozstaje się z Iwoną Bocian-Zaciewską, dyrektorką TVP Kobieta

Dalej w grupie 16-59 były:

  • TVN Siedem – 4,09 proc. (spadek z 4,32 proc.),
  • TVP 2 – 4,05 proc. (spadek z 4,78 proc.),
  • TVN 24 – 3,39 proc. (spadek z 3,66 proc.),
  • TV Puls – 3,32 proc. (spadek z 3,41 proc.),
  • TV 4 – 2,8 proc. (wzrost z 2,74 proc.),
  • TTV – 2,39 proc. (spadek z 2,48 proc.)
  • i Eurosport 1 – 2,28 proc. (wzrost z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Jacek B., były dziennikarz, zatrzymany za rozbój. Pracował w TVN i RMF

(KOZ, 03.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.