Głosy Cezarego Pazury i Pascala Brodnickiego w kampanii eSky.pl
Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko (fot. materiały prasowe)
W jesiennej kampanii „City break to MY” platformy podróży eSky.pl do zorganizowania jesiennego city breaka zachęcają postacie znane z filmów czy show-biznesu, które nie pokazują jednak twarzy, lecz pozwalają odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów.
Wśród nich są m.in. Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent) i Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny), a także osoby znane z programów telewizyjnych i twórcy bajek o znanych, charakterystycznych głosach.
Kampania prowadzona jest w digitalowych kanałach, takich jak YouTube, platformy VoD, media społecznościowe, banery w Google Display Network. Działania obejmują również wielkoformatowe siatki w Warszawie i Katowicach, jak i billboardy w okolicach wybranych polskich lotnisk.
Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.
Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko. Zakup mediów realizowano ze wsparciem Starcomu.
(AMS, 30.08.2024)