Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Głosy Cezarego Pazury i Pascala Brodnickiego w kampanii eSky.pl

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko (fot. materiały prasowe)

W jesiennej kampanii „City break to MY” platformy podróży eSky.pl do  zorganizowania jesiennego city breaka zachęcają postacie znane z filmów czy show-biznesu, które nie pokazują jednak twarzy, lecz pozwalają odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów.

Wśród nich są m.in. Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent) i Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny), a także osoby znane z programów telewizyjnych i twórcy bajek o znanych, charakterystycznych głosach.

Kampania prowadzona jest w digitalowych kanałach, takich jak YouTube, platformy VoD, media społecznościowe, banery w Google Display Network. Działania obejmują również wielkoformatowe siatki w Warszawie i Katowicach, jak i billboardy w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko. Zakup mediów realizowano ze wsparciem Starcomu.

(AMS, 30.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.