Serwisy sportowe WP i Onetu na czele rankingu popularności w czasie igrzysk olimpijskich
Internauci najdłużej oglądali olimpijskie relacje na stronie i w aplikacji TVP (fot. materiały prasowe)
Serwisy sportowe Wirtualnej Polski i Onetu przyciągały w czasie igrzysk olimpijskich w Paryżu najwięcej użytkowników. Jednak to na stronie i w aplikacji TVP internauci spędzali najwięcej czasu.
Z badania Mediapanel wynika, że serwis sportowy WP przyciągnął miedzy 26 lipca a 11 sierpnia 9,39 mln internautów, a Onetu miał ich 9,06 mln. To odpowiednio 31,39 i 30,31 proc. polskich użytkowników sieci. Trzeci w zestawieniu był Sport.pl (8,1 mln). W pierwszej piątce znalazły się również strony i aplikacje Interii (7,09 mln) i TVP (5,21 mln).
Czytaj też: TVP: 22,5 mln zł przychodów komercyjnych z igrzysk olimpijskich w Paryżu
Pierwszą dziesiątkę uzupełniają Polsat Sport (5,17 mln w aplikacji i na stronie), Eurosport.tvn24.pl (3,42 mln), wyspecjalizowany w piłce nożnej Flashscore (2,57 mln w aplikacji i na stronie), sportowa strona o2.pl (2,46 mln) i serwisu Fakt.pl (2,07 mln).
Ciekawe są zestawienia czasu, jaki internauci spędzali w poszczególnych serwisach sportowych. Tu z wynikiem 1 godzina 16 minut i 19 sekund prowadzi TVP. Internauci spędzali też dużo czasu w serwisie Flashscore (55 minut i 23 sekundy). Sportowe serwisy WP i Onetu zatrzymywały użytkowników odpowiednio na 22 minuty i 55 sekund oraz 20 minut i 47 sekund. Po nieco ponad 14 i 15 minut poświęcali na wiadomości sportowe użytkownicy Interii i Sport.pl. Pozostałe serwisy z pierwszej dziesiątki przyciągały na od 3 do 5 minut.
Rankingi przygotowane przez PBI obejmują wyniki bez uwzględnienia mechanizmów autopromocyjnych.
Czytaj też: Dzięki transmisjom z Paryża Eurosport zanotował rekordowe wyniki oglądalności
(PAR, 24.08.2024)