Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki transmisjom z Paryża Eurosport zanotował rekordowe wyniki oglądalności

Eurosport 1 w okresie IO w Paryżu był czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce (fot. materiały prasowe)

Transmisje z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2 oglądało średnio blisko 500 tys. widzów, czyli dwa razy więcej niż z igrzysk w Tokio.

W środę 7 sierpnia Eurosport 1 zanotował rekordową oglądalność dzienną w historii stacji (SHR 8,46). Wszystkie 10 dni z najwyższą oglądalnością w historii stacji miały miejsce w trakcie igrzysk w Paryżu.

Czytaj też: Olimpijski finał siatkówki z Polakami zgromadził 6,6 mln widzów w TVP 1 i Eurosporcie 1

Eurosport 1 w okresie IO w Paryżu (26 lipca – 11 sierpnia) był czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i liderem wśród kanałów płatnych.

W grupie ogólnej Eurosport 1 osiągnął 5,36 proc., a przed nim były jedynie TVP 1 (10,31 proc.), TVP 2 (5,75 proc.) i Polsat (5,68 proc.). TVP Sport uplasował się na dziewiątej pozycji (2,95 proc.). W grupie komercyjnej 16-59 Eurosport 1 miał 5,04 proc. udziału.

Udział Eurosportu 2 w grupie 4+ wyniósł 1,19 proc., a w 16-59 – 1,16 proc.

Najliczniejszą widownię przyciągnął sobotni finał olimpijskiego turnieju siatkówki mężczyzn, który w Eurosporcie 1 oglądało 1,7 mln widzów.

Czytaj też: Paryż 2024 z największą oglądalnością igrzysk olimpijskich od 12 lat

Relacje na platformach Warner Bros. Discovery: Max i Discovery+, kanałach Eurosportu oraz otwartych telewizjach w Norwegii (TVNorge), Szwecji (Kanal 5) i Finlandii (Kutonen, TV5) dotarły do 215 mln osób, co stanowi wzrost o 23 proc. w porównaniu z igrzyskami w Tokio.

Warner Bros. Discovery ma prawa do transmisji czterech kolejnych igrzysk olimpijskich rozgrywanych w latach 2026-2032. Są to: Zimowe Igrzyska Olimpijskie Milano Cortina 2026, Igrzyska Olimpijskie Los Angeles 2028, Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2030 oraz Igrzyska Olimpijskie Brisbane 2032.

Czytaj też: Komentarze po odwieszeniu Przemysława Babiarza. "Wizerunek TVP mocno ucierpiał"

(KOZ, 14.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.