Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu "Debata powyborcza" w Polsat News. Średnio 99 tys. widzów

Prowadzącym jest m.in. reporter sejmowy Wojciech Dąbrowski (screen: Polsatnews.pl)

Program publicystyczny "Debata powyborcza" ogląda w Polsat News średnio 99 tys. widzów.

Stacja nadaje program od 15 czerwca w soboty o 19.50. Emitując go, ma średnio 1,08 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,58 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 13 lipca – 121 tys.

Czytaj też: Telewizja Republika ze wzrostem oglądalności w telewizji naziemnej

Dla porównania, w czerwcu Polsat News notował średnio 1,57 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,87 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,12 proc. w komercyjnej 16-59.

W debacie goszczą politycy. Prowadzącym jest m.in. reporter sejmowy Wojciech Dąbrowski. Wcześniej w tym paśmie nadawano podobny program pt. "Debata wyborcza".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Lokalni aktywiści sądzą się z "Merkuriuszem Mszczonowskim" – gazetą samorządu

(MNIE, 29.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.