Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Republika ze wzrostem oglądalności w telewizji naziemnej

Republika na MUX 8 to formalnie inny kanał niż Telewizja Republika w przekazie kablowo-satelitarnym. W praktyce jednak stacje nadają ten sam przekaz, a w panelu Nielsen Media jest jeden kanał spółki (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Po starcie emisji na ogólnopolskim ósmym multipleksie telewizyjnym naziemna widownia Telewizji Republika wzrosła.

Z danych Nielsen Media, do których dotarł "Presserwis", wynika, że w okresie od 12 do 24 lipca wśród widzów z telewizją naziemną stacja miała średnio 4,70 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Z kolei od 1 do 11 lipca, przed uruchomieniem emisji na MUX 8, ten udział wynosił 2,35 proc. Średnia minutowa liczba widzów wzrosła z 27 tys. (1-11 lipca) do 53 tys. (12-24 lipca).

Całkowity udział w rynku TV Republika poszedł w górę

Stacja miała widzów z telewizji naziemnej też przed 12 lipca, bo nadaje również na multipleksach lokalnych. Emisję na MUX 8 uruchomiono po południu 12 lipca.

Czytaj też: Sprawozdanie KRRiT i informacja RMN odrzucone przez Sejm. Ratunek tylko u prezydenta

W górę poszedł też całkowity udział stacji w rynku (łącznie z widownią kablowo-satelitarną) z 3,53 proc. (1-11 lipca) do 4,29 proc. (12-24 lipca) w grupie ogólnej 4+. Średnia minutowa liczba widzów wzrosła ze 174 tys. do 206 tys.

Najwyższa średnia minutowa z telewizji naziemnej pochodziła z 17 lipca – 72 tys., a w całym rynku też z 17 lipca – 258 tys. Tego dnia m.in. na wolność wyszedł poseł Prawa i Sprawiedliwości Marcin Romanowski, którego zatrzymano w związku ze śledztwem w sprawie Funduszu Sprawiedliwości.

Republika na MUX 8 to formalnie inny kanał niż Telewizja Republika w przekazie kablowo-satelitarnym. W praktyce jednak stacje nadają ten sam przekaz, a w panelu Nielsen Media jest jeden kanał spółki. Nadawca dopiero przygotowuje się do uruchomienia drugiego kanału, który przejmie koncesję satelitarną Telewizji Republika. Ma on mieć mniej programów informacyjnych i publicystycznych niż ten z koncesją naziemną, a więcej rozrywkowych.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Przewodniczący KRRiT Maciej Świrski interweniuje ws. zawieszenia Przemysława Babiarza

(MNIE, 29.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.