Wydawnictwo Orle Pióro w social mediach reklamuje swój debiut giełdowy
Kampania dotycząca debiutu giełdowego pojawiła się m.in. na platformie X (screen: Twitter.com/PMPG)
PMPG Polskie Media ruszyło w social mediach z promocją giełdowego debiutu należącego do niego wydawnictwa Orle Pióro, wydawcy tygodnika "Do Rzeczy". PMPG jest już notowane na GPW.
Orle Pióro zapowiada debiut giełdowy już od kilku miesięcy. Teraz zapowiedzi pojawiły się w mediach społecznościowych.
Czytaj też: Szef KRRiT umożliwił Republice i wPolsce24 natychmiastową emisję na MUX 8
Na swojej stronie internetowej "Do Rzeczy" informuje m.in.: "zapraszamy Państwa do bycia z nami i do śledzenia postępów realizacji planu naszego wejścia na giełdę". Tytuł sugeruje również "pozostawienie adresu e-mail, aby otrzymywać najnowsze informacje o planowanym przez nas debiucie i być na bieżąco podczas całego procesu". Innych szczegółów planowanego debiutu brak.
Orle Pióro S.A., wydawca tygodnika „DoRzeczy”, planuje debiut na giełdzie.
— PMPG Polskie Media SA (GPW: PGM) (@PMPG_PL) July 15, 2024
Wolność to konkret!
Przejdźmy Do Rzeczy 👇
👉 https://t.co/XlAEMC4d4g pic.twitter.com/wBldCjGHgG
Zdaniem analityków ma to być sposób na pozyskanie środków na działalność wydawniczą. Przez ostatnie osiem lat tygodnik "Do Rzeczy" mógł liczyć na wsparcie państwowych spółek.
Oprócz Orlego Pióra do PMPG należy również AWR Wprost, wydawca Wprost.pl. Założycielem i większościowym właścicielem PMPG Polskie Media jest Michał Lisiecki.
Czytaj też: Metoda Głuchowskiego. Reporter "GW" zarabiał kokosy na zmanipulowanych tekstach
(PAR, 21.07.2024)