Asics i Signify chcą chronić sponsorowanych sportowców przed hejtem
Jednym z ambasadorów Asics jest Marcin Janusz (fot. materiały prasowe)
Marka Asics uruchomiła program dla sportowców, który ma wspierać ich w walce ze spotykającym ich hejtem.
Asic współpracuje z firmą Signify, zajmującą się nauką o danych, aby pomóc chronić sponsorowanych sportowców przed nękaniem ich w internecie i wspierać w osiąganiu celów.
Czytaj też: Fundacja "Maraton Warszawski" kończy współpracę z 4F i zarzuca marce produkcję ubrań za granicą
Marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do opartej na sztucznej inteligencji usługi Threat Matrix firmy Signify, która pomaga zapobiegać nadużyciom w mediach społecznościowych i zarządzać nimi. Usługa jest częścią programu Asics "Mind and Body Athlete Support Programme", oferującego sponsorowanym sportowcom dostęp do wielu usług poprawiających ich samopoczucie fizyczne i psychiczne, a także projektów związanych ze sportem.
Ambasadorem marki Asics od ub.r. jest polski siatkarz Marcin Janusz.
Czytaj też: "Idziemy w sport". Tomasz Suffner z Unilever o rosnącym zainteresowaniu marketingiem sportowym
(KAP, 16.07.2024)