Spadła słuchalność RMF FM, a co Radio Zet? Zetka nie miała takich wyników od 10 lat
W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM zdobył 29,4 proc. udziału w czasie słuchania (fot. Pixabay.com)
W okresie kwiecień-czerwiec 2024 wzrosła słuchalność Radia Zet, a spadła RMF FM.
W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM zdobył 29,4 proc. udziału w czasie słuchania wobec 30,2 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet wzrosła rok do roku z 13,5 proc. do 15,6 proc., co jest najlepszym wynikiem Zetki od okresu kwiecień-czerwiec 2014, kiedy miała ona 15,9 proc.
Czytaj też: Sąd uchylił karę nałożoną przez Świrskiego na Tok FM za krytykę podręcznika do HiT
Udział Programu I Polskiego Radia wyniósł 4,9 proc. (wzrost z 4,8 proc.), Programu III – 2 proc. (bez zmian), Polskiego Radia 24 – 0,7 proc. (spadek z 1,2 proc.), a Programu II – 0,6 proc. (wzrost z 0,5 proc.). Radio Maryja miało 1,9 proc. (wzrost z 1,8 proc.).
Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM, notując 2,8 proc. (spadek z 3,4 proc.). Dalej były:
- Tok FM – 2,6 proc. (spadek z 3,1 proc.),
- Antyradio – 2,3 proc. (spadek z 2,4 proc.),
- RMF Classic – 1,4 proc. (spadek z 1,5 proc.),
- Radio Wnet – 0,6 proc. (wzrost z 0,2 proc.)
- i Muzo.fm – 0,5 proc. (bez zmian, od lipca jako Eska Rock).
Eska, czyli lider wśród sieci, zmniejszyła słuchalność z 7,4 proc. do 7 proc. Wynik poprawiło RMF Maxx – z 3,3 proc. do 3,7 proc., Radio Złote Przeboje straciło z 2,5 proc. do 2,4 proc., Radio Plus zyskało z 2 proc. do 2,3 proc., a Meloradio straciło z 1,2 proc. do 1,1 proc.
Czytaj też: Radio Wnet Krzysztofa Skowrońskiego bez zysku w 2023 roku
Spadł też wynik Radia Pogoda – z 1,5 proc. do 1,1 proc. Natomiast Radio Eska2 (do początku stycznia SuperNova) miało 0,8 proc. (bez zmian), Rock Radio – 0,6 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Chillizet – 0,2 proc. (spadek z 0,3 proc.).
Regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 uzyskały 4,9 proc. (wzrost z 4,2 proc.).
Czytaj też: Były dyrektor informacji RMF FM Marek Balawajder dołączy do Grupy ZPR Media
(MNIE, 13.07.2024)