Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Show Joe Rogana 3 sierpnia na Netfliksie. Jego pierwszy występ na żywo od sześciu lat

Joe Rogan ze swoim podcastem globalnie przoduje w serwisie Spotify (screen: YouTube/Lex Fridman)

Joe Rogan, uważany za najpopularniejszego na świecie twórcę podcastów, powraca ze swoim pierwszym od sześciu lat specjalnym programem komediowym. Wydarzenie będzie relacjonowane na żywo przez Netflix 3 sierpnia o godz. 19 czasu PT (Pacific Time – 5 rano, 4 sierpnia w Polsce).

Specjalny odcinek zatytułowany "Burn the Boats" zostanie zarejestrowany w Majestic Theatre w San Antonio w Teksasie. Za reżyserię odpowiada Anthony Giordano, doświadczony reżyser telewizyjnych walk UFC (Ultimate Figthing Championship), który wyreżyserował także cztery programy specjalne Rogana: "Strange Times" (rok 2018), "Triggered" (2016), "Live From the Tabernacle" (2012) i "Talking Monkeys in Space" (2009).

Czytaj też: Netflix i spółka kwestionują kanadyjskie przepisy wymagające płacenia za wiadomości

Producentami wykonawczymi "Burn the Boats" są Rogan, Giordano, Jeff Sussman, Chandra Keyes i Brady Nasfell.

Chociaż Rogan występuje jako komik stand-upowy od ponad 30 lat, jest najbardziej znany z podcastu nr 1 w serwisie Spotify "The Joe Rogan Experience". W programie gościli m.in. Elon Musk, Bernie Sanders czy Dwayne Johnson, a także kontrowersyjne postacie, takie jak Alex Jones, Jordan Peterson i Candace Owens.

W lutym br. Rogan podpisał nowy, wieloletni kontrakt ze Spotify, którego wartość szacuje się na 250 mln dol. Na mocy nowej umowy program, przez trzy lata dostępny wyłącznie w serwisie Spotify, jest teraz dostępny na innych platformach audio.

Czytaj też: Paramount ma prawo zerwać umowę ze Skydance Media, jeżeli znajdzie lepszą ofertę

(MAC, 10.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.