Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount ma prawo zerwać umowę ze Skydance Media, jeżeli znajdzie lepszą ofertę

Związany z rodziną Redstone Paramount jest zadłużony na ponad 14 mld dol.

Paramount Global mimo podpisania umowy sprzedaży ze Skydance Media ma prawo w ciągu 45 dni przyjąć konkurencyjną ofertę od innej firmy, ale musiałby zapłacić 400 mln dol. odszkodowania.

Zgodnie z zawartą w poniedziałek umową ze Skydance i partnerem finansowym RedBird Capital Partners, specjalna komisja zarządu Paramount ma 45-dniowy okres tzw. go-shop, podczas którego może "aktywnie pozyskiwać i oceniać alternatywne propozycje przejęć".

Czytaj też: Eurosport Premium kończy działalność 22 lipca. Zawartość trafi do Max i Discovery+

Paramount ma być przejęty przez Skydance Media za prawie 8,4 mld dol. Transakcja ma być sfinalizowana do połowy 2025 roku, ale prezesem przejmowanego koncernu został już David Ellison, założyciel Skydance.

(MAC, 10.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.