Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Boroszko w BBC Studios. Został dyrektorem ds. sprzedaży reklam w regionie CEE

Marcin Boroszko będzie pracował w Warszawie i raportował do Bartosza Witaka, dyrektora generalnego BBC Studios w regionie CEE (fot. materiały prasowe)

Marcin Boroszko dołączył do BBC Studios. Objął nowe stanowisko dyrektora ds. sprzedaży reklam w regionie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia).

Boroszko będzie pracował w Warszawie i raportował do Bartosza Witaka, dyrektora generalnego BBC Studios w regionie CEE. Ma odpowiadać m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży reklam w regionie.

Czytaj też: Oglądalność programu "Sprawdzamy" w TVP Info. Najpopularniejszy odcinek o Obajtku

Do końca czerwca był związany z Grupą Kino Polska, gdzie m.in. zasiadał w radzie nadzorczej Kino Polska TV. Wcześniej był chief sales officer i członkiem zarządu Ringier Axel Springer Polska i prezesem brokera reklamowego Atmedia. Pracował także m.in. jako dyrektor handlowy Gruner + Jahr Polska i dyrektor zarządzający biura reklamy Radia Zet. Do zeszłego roku przez krótki czas był też prezesem firmy producenckiej Rochstar.

BBC Studios jest komercyjną spółką zależną Grupy BBC. Opiera się na dwóch obszarach: content studio, które produkuje, inwestuje i dystrybuuje treści na całym świecie oraz channels & streaming z kanałami, usługami i spółkami joint venture marki BBC w Wielkiej Brytanii i na świecie. W Polsce działają kanały BBC First, BBC Brit, BBC Earth, BBC Lifestyle i BBC CBeebies. Reklamy w nich sprzedaje Polsat Media.

Czytaj też: Lewica poprze media w walce o kształt nowelizacji Prawa autorskiego. Było spotkanie

(MNIE, 09.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.