Marcin Boroszko w BBC Studios. Został dyrektorem ds. sprzedaży reklam w regionie CEE
Marcin Boroszko będzie pracował w Warszawie i raportował do Bartosza Witaka, dyrektora generalnego BBC Studios w regionie CEE (fot. materiały prasowe)
Marcin Boroszko dołączył do BBC Studios. Objął nowe stanowisko dyrektora ds. sprzedaży reklam w regionie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia).
Boroszko będzie pracował w Warszawie i raportował do Bartosza Witaka, dyrektora generalnego BBC Studios w regionie CEE. Ma odpowiadać m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży reklam w regionie.
Czytaj też: Oglądalność programu "Sprawdzamy" w TVP Info. Najpopularniejszy odcinek o Obajtku
Do końca czerwca był związany z Grupą Kino Polska, gdzie m.in. zasiadał w radzie nadzorczej Kino Polska TV. Wcześniej był chief sales officer i członkiem zarządu Ringier Axel Springer Polska i prezesem brokera reklamowego Atmedia. Pracował także m.in. jako dyrektor handlowy Gruner + Jahr Polska i dyrektor zarządzający biura reklamy Radia Zet. Do zeszłego roku przez krótki czas był też prezesem firmy producenckiej Rochstar.
BBC Studios jest komercyjną spółką zależną Grupy BBC. Opiera się na dwóch obszarach: content studio, które produkuje, inwestuje i dystrybuuje treści na całym świecie oraz channels & streaming z kanałami, usługami i spółkami joint venture marki BBC w Wielkiej Brytanii i na świecie. W Polsce działają kanały BBC First, BBC Brit, BBC Earth, BBC Lifestyle i BBC CBeebies. Reklamy w nich sprzedaje Polsat Media.
Czytaj też: Lewica poprze media w walce o kształt nowelizacji Prawa autorskiego. Było spotkanie
(MNIE, 09.07.2024)