Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu "Sprawdzamy" w TVP Info. Najpopularniejszy odcinek o Obajtku

Jednym z prowadzących jest Witold Tabaka (fot. materiały prasowe)

Widownia programu "Sprawdzamy" w TVP Info to średnio 190 tys. widzów. Udziały w czasie emisji są wyższe od długookresowych wyników kanału.

Program jest nadawany w niedziele o 17.35, od 23 czerwca. Emitując go, stacja ma średnio 2,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,82 proc. w komercyjnej 16-59.

"Sprawdzamy" w TVP Info ma obnażać dezinformacje

Dotąd najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 30 czerwca – 257 tys. Na kanale TVP Info na YouTube jest on zatytułowany "Kara za auto spalinowe? Wyjaśniamy słowa Obajtka".

Czytaj też: Maciej Kurzajewski odszedł z Telewizji Polskiej. Może przejść do Polsatu

Dla porównania, w pierwszym półroczu stacja miała średnio 1,32 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,72 proc. w komercyjnej 16-59.

Program prowadzą dziennikarze TVP Juliusz Głuski-Schimmer i Witold Tabaka. Cykl ma obnażać dezinformacje, kłamstwa polityków i pseudoekspertów, a także zawierać porady, jak nie dać się oszukać.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: „Dobrze jest wrócić́". Rozmowa z Joanną Dunikowską-Paź z "19.30" w Jedynce TVP

(MNIE, 09.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.