Wyborcza.pl z wakacyjnymi cyklami redakcyjnymi i letnią promocją subskrypcji
"Gazeta Wyborcza" przygotowała też wakacyjną ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem "Złap urlop od codzienności" (fot. materiały prasowe)
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem "Złap urlop od codzienności". To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: m.in. cykle artykułów i podcasty.
Wśród wakacyjnych propozycji Wyborcza.pl znalazło się Biuro Interwencji Turystycznej. To cykl publikacji, gdzie czytelniczki i czytelnicy mogą wysłać opis sprawy związanej z podróżowaniem, ich zdaniem wymagającej nagłośnienia. Pierwsza wakacyjna interwencja dotyczyła czytelniczki, która przez overbooking nie poleci z córką na wakacje na Rodos.
Czytaj też: Związkowcy w Bauerze powiesili banery protestacyjne przed siedzibą wydawnictwa
Kolejny wakacyjny cykl to "Oni pracują, byś ty mógł wypocząć". Pokazuje on, z czym mierzą się kucharze w smażalniach, animatorzy w hotelach, obsługa ośrodków wypoczynkowych, przewodnicy wycieczek. Przedstawiani są ludzie, którzy dbają o jakość wakacji innych. Cykl otworzyła rozmowa o Chatce Puchatka, schronie położonym na Połoninie Wetlińskiej w Bieszczadach "Turyści przychodzą zdziwieni, że nie ma tu lodów i piwa. Ale braki rekompensują widoki".
Natomiast w Wakacyjnym Archiwum X można przeczytać o najgłośniejszych kryminalnych historiach, którymi żyła Polska.
Dla lubiących słuchać Wyborcza.pl ma nowy podcast. "La La Live" to rozmowy Jacka Szubrychta o muzyce, ale prowadzone zza kulis największych festiwali i koncertów. Gościem pierwszego odcinka jest Mikołaj Ziółkowski, który kieruje agencją Alter Art, organizującą m.in. gdyńskiego Open’era. "La La Live" ma premierę w soboty w podcaście Wyborczej "8.10".
Czytaj też: "Do Rzeczy" musi przepraszać Tomasza Piątka za nieprawdziwą informację Gmyza i Goćka
"Gazeta Wyborcza" przygotowała też wakacyjną ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem "Złap urlop od codzienności". Cenę Pakietu Klubowego (dostępne wszystkie treści) w początkowym okresie prenumeraty obniżono w niej do 26 z 56 zł (płatność 26 zł z góry za pierwsze cztery tygodnie. I tak przez 8 tygodni – dwa okresy po 26 zł każdy. Potem 52 zł pobierane automatycznie co 4 tygodnie).
Letniej ofercie subskrypcji towarzyszy kampania promocyjna w mediach społecznościowych, a także w serwisach "Wyborczej". Kampanię zaplanował zespół marketingu Wyborcza.pl.
Czytaj też: Maciej Kurzajewski odszedł z Telewizji Polskiej. Może przejść do Polsatu
(MAK, 09.07.2024)