Ministerstwo Klimatu i Środowiska unieważnia przetarg dotyczący promocji energetyki jądrowej
Ministerstwo planowało przeznaczyć na działania 4,8 mln zł (screen: YouTube/Polski Atom)
Ministerstwo Klimatu i Środowiska unieważniło przetarg dotyczący przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na temat energetyki jądrowej.
Powodem unieważnienia konkursu ofert jest nieprzyznanie środków publicznych resortowi.
Czytaj też: Agencja 4All powołała nową spółkę – agencję reklamową Kot w Butach
Według prawa ministerstwo może prowadzić działania związane z komunikacją na temat bezpieczeństwa jądrowego z "wyłączeniem promocji wykorzystania promieniowania jonizującego, a w szczególności promocji energetyki jądrowej, ze względu na zasadę niezależności dozoru jądrowego".
W przetargu udział brały: Five Media, MSL Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, Media Group, Partner of Promotion z Grupą Eskadra, Aplan Media z Euvic Media, Trygon z Dsk oraz CretiveHarder. Ministerstwo planowało przeznaczyć na działania 4,8 mln zł.
Czytaj też: Rusza kampania społeczna promująca rodzicielstwo zastępcze
(KAP, 02.07.2024)