Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Madogz uruchomiła agencję eventową. Na czele Filip Gieleciński

Ostatnie lata Gieleciński pracował jako freelancer, jak i prowadził własną firmę TwoByFour (fot. materiały prasowe)

Agencja Madogz uruchomiła agencję eventową Madogz event, która oferuje rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych i aktywacji marek. Za prowadzenie projektu odpowiada Filip Gieleciński, event director.

Gieleciński ma 20-letnie doświadczenie w obszarach komunikacji i mediów, innowacji i technologii w marketingu, eventów i działań niestandardowych. Przez siedem lat zarządzał polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope, będącej częścią międzynarodowej grupy Dentsu Inc.

Czytaj też: Polska kampania Mann+Hummel FT Poland na europejskich rynkach

W Dentsu Filip Gieleciński współodpowiadał za uruchomienie i rozwój Dentsu Maker Lab, komórki odpowiedzialnej za innowacje i technologie w marketingu, a także zajmował się experience marketingiem. Ostatnio pracował jako freelancer i prowadził własną firmę TwoByFour.

Madogz Events ma za sobą pierwsze realizacje dla marek OTOMOTO i DKV Mobility, na wydarzeniach takich jak: Poznań Motor Show, EV Experience, American Cars Mania.

Czytaj też: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład jury Effie Awards Poland

(KAP, 25.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.