Anna Bielecka-Bochenko dyrektorką marketingu w Kraft Heinz Polska
Dotychczas Bielecka-Bochenko pracowała jako head of category (fot. materiały prasowe)
Anna Bielecka-Bochenko objęła stanowisko head of marketing w Kraft Heinz Polska i odpowiada za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Bielecka-Bochenko dołączyła do Kraft Heinz w 2023 roku jako head of category. Przez ostatni rok zajmowała się zarządzaniem kategoriami całego portfolio firmy. Jej doświadczenie w Kraft Heinz obejmuje również obszar media & digital oraz zarządzanie wewnętrzną agencją digitalową The Kitchen.
Czytaj też: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład jury Effie Awards Poland
W nowej roli nadzorować będzie całość działań marketingowych firmy, w tym reklamę, promocję i badania rynku, a także będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych strategii, mających na celu dalsze wzmocnienie pozycji Kraft Heinz na polskim rynku. Jej priorytetem w najbliższym czasie będzie zintegrowanie procesów i działań zespołu marketingowego oraz kreowanie strategii komunikacji dla marek Heinz i Pudliszki.
Nowa dyrektorka z branżą FMCG związana jest od ponad 15 lat. Zaczynała w Nestle, gdzie odpowiadała za jedną z największych regionalnych marek słodyczy. Następnie przez trzy lata pracowała w Pepsico, koncentrując się na zwiększaniu pozycji rynkowej, wolumenu i zysku w ramach kategorii słonych przekąsek. Następnie trafiła do Kompanii Piwowarskiej, gdzie na różnych stanowiskach tworzyła pozycjonowanie marki Tyskie, planowała strategiczne cykle komercyjne, tworzyła procesy i narzędzia dla działu sprzedaży oraz była odpowiedzialna za efektywne realizowanie planów marek w ramach zakupu mediów, projektowania opakowań i POSM.
Czytaj też: Polska kampania Mann+Hummel FT Poland na europejskich rynkach
(KAP, 25.06.2024)