Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Simlat i Janusz Chabior w kampanii Q Service Castrol

Sieć warsztatów Q Service Castrol uruchomiła kampanię, w której pojawili się nowy ambasadorzy marki - aktorzy Łukasz Simlat i Janusz Chabior.

W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii aktorzy mówią o korzyściach wynikających z wyboru warsztatów sieci. Filmy z udziałem aktorów przez najbliższe dwa lata będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów.

Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok. Każdy spot będzie przedstawiał inną historię. Za produkcję spotów odpowiada agencja Czomolungma Kolektyw – 8848.

(KAP, 21.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.