Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube pozostaje najpopularniejszą usługą wideo na świecie

Z ponad 2,7 miliarda aktywnych użytkowników w 2024 roku, YouTube pozostaje najpopularniejszym wyborem na świecie, jeśli chodzi o treści wideo (fot. Unsplash.com/Hello I'm Nik)

Nowe badania pokazują, że chociaż YouTube nadal dominuje jako najpopularniejsza usługa wideo na świecie, to Instagram wyprzedził Netflixa i TikToka w Stanach Zjednoczonych, stając się drugą najpopularniejszą usługą wideo wśród Amerykanów.

Z ponad 2,7 miliarda aktywnych użytkowników w 2024 roku, YouTube pozostaje najpopularniejszym wyborem na świecie, jeśli chodzi o treści wideo. Kolejne miejsca zajmują TikTok - 2,3 mld (z tego 1 mld w Chinach) oraz Instagram z 1,5 mld użytkowników.

Prezentując najnowsze trendy w branży rozrywkowej na Conecta Fiction w Hiszpanii, Maria Rua Aguete, starsza dyrektorka ds. badań firmy Omdia, zwróciła uwagę na trzy najlepsze usługi wideo w Hiszpanii - YouTube, Amazon Prime Video oraz Instagram Reels. 

Funkcje wideo na Instagramie cieszą się dużym zainteresowaniem amerykańskich odbiorców, szczególnie wśród młodszej grupy demograficznej, która skłania się ku krótkim, atrakcyjnym wizualnie treściom.

Kanały telewizji strumieniowej z bezpłatnymi reklamami (FAST) również szybko zyskują na popularności. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Brazylii, gdzie wyprzedziły tradycyjne usługi płatnej telewizji. Przewiduje się, że do 2028 roku przychody FAST osiągną 12 mld dol., z czego 10 mld dol. będzie pochodzić z samej Ameryki Północnej.

"Jesteśmy świadkami okresu transformacji w sposobie, w jaki ludzie konsumują treści wideo” - stwierdziła Rua Aguete. "Wzrost popularności Instagrama świadczy o ewoluującym charakterze zaangażowania widzów i rosnącym zapotrzebowaniu na krótkie, atrakcyjne wizualnie treści. Gwałtowny wzrost oglądalności kanału FAST podkreśla zasadniczą zmianę w kierunku treści zawierających reklamy w formacie linearnym, zapewniających widzom większą różnorodność opcji”.

(MAC, 21.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.