Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwszy mecz Polaków na Euro 2024 oglądało 7,56 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport

Spotkanie Polska-Holandia w TVP wybrało 5,67 mln widzów, a w TVP Sport – 1,89 mln (screen: YouTube/TVP Sport)

Średnio 7,56 mln widzów oglądało w TVP 1 i TVP Sport pierwszy mecz Polaków na Euro 2024.

Spotkanie, rozegrane w niedzielę 16 czerwca o 15, do TVP 1 przyciągnęło 5,67 mln widzów, a do TVP Sport – 1,89 mln.

Czytaj też: Atak na serwery TVP Sport w czasie meczu Polska-Holandia

Dla porównania podczas Euro 2020 pierwszy mecz biało-czerwonych (ze Słowacją 14 czerwca o 21) w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K wybrało 7,52 mln widzów. Spotkanie ze Szwecją (23 czerwca o 18) śledziło 8,04 mln, a z Hiszpanią (19 czerwca o 21) – 8,52 mln.

Na tegorocznych mistrzostwach Europy w piłce nożnej – poza występem polskiej reprezentacji – najlepiej oglądał się na razie mecz otwarcia Niemcy-Szkocja (piątek 14 czerwca o 21) – 3,57 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Po przedłużeniu współpracy PZPN z InPostem. Zdołano załagodzić sytuację

(KOZ, 17.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.