Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwszy mecz Polaków na Euro 2024 oglądało 7,56 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport

Spotkanie Polska-Holandia w TVP wybrało 5,67 mln widzów, a w TVP Sport – 1,89 mln (screen: YouTube/TVP Sport)

Średnio 7,56 mln widzów oglądało w TVP 1 i TVP Sport pierwszy mecz Polaków na Euro 2024.

Spotkanie, rozegrane w niedzielę 16 czerwca o 15, do TVP 1 przyciągnęło 5,67 mln widzów, a do TVP Sport – 1,89 mln.

Czytaj też: Atak na serwery TVP Sport w czasie meczu Polska-Holandia

Dla porównania podczas Euro 2020 pierwszy mecz biało-czerwonych (ze Słowacją 14 czerwca o 21) w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K wybrało 7,52 mln widzów. Spotkanie ze Szwecją (23 czerwca o 18) śledziło 8,04 mln, a z Hiszpanią (19 czerwca o 21) – 8,52 mln.

Na tegorocznych mistrzostwach Europy w piłce nożnej – poza występem polskiej reprezentacji – najlepiej oglądał się na razie mecz otwarcia Niemcy-Szkocja (piątek 14 czerwca o 21) – 3,57 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Po przedłużeniu współpracy PZPN z InPostem. Zdołano załagodzić sytuację

(KOZ, 17.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.