Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2 z VML Poland
Mikołaj Stefański pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 (fot. materiały prasowe)
Mikołaj Stefański przeszedł z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i objął nową w strukturach funkcję executive creative director.
Mikołaj Stefański pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował z Mają Sokół, creative director oraz Michaliną Przestrzelską, associate creative director.
Czytaj też: Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead Molecular Worldwide
Mikołaj Stefański ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej. W VML pracował od 2019 roku, ostatnio na stanowisku creative director, zarządzając kilkunastoosobową grupą składającą się na cztery teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym m.in. dla firm Adidas, Kompania Piwowarska (LECH), PepsiCo czy BNP Paribas. Wcześniej pracował też m.in. w Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa.
Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych. Zdobył m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes za kampanię "Smart Bell" dla Axa, Brązowe Effie za Star Wars Elections Campaign dla AXN, Brąz w prestiżowym nowojorskim konkursie The One Show, jak również był nagradzany w konkursach Eurobest, Golden Drum i KTR.
Czytaj też: Rafał Jakubowiak nowym dyrektorem pionu marketingu Link4
(AMS, 11.06.2024)