Rafał Jakubowiak nowym dyrektorem pionu marketingu Link4
Rafał Jakubowiak ostatnio pracował w Sante, jako dyrektor marketingu (fot. materiały prasowe)
Rafał Jakubowiak został dyrektorem pionu marketingu ubezpieczyciela Link4. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.
Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem. W 2008 roku zaczął pracować w The Coca-Cola Company jako stażysta. Był z tą firmą związany ponad 12 lat, dochodząc do stanowiska marketing manager - adult portfolio. W 2022 roku trafił do Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness.
Jakubowiak jest również współzałożycielem start-upu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.
Link4 to polskie towarzystwo ubezpieczeń oferujące ubezpieczenia direct. Marketingiem ostatnio zarządzała tam Patrycja Kotecka-Ziobro, żona byłego ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Była też członkinią zarządu, nadzorującą marketing firmy.
(KAP, 07.06.2024)