Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead Molecular Worldwide

Igor Kaleński, założyciel Molecular Worldwide, po ośmiu latach odchodzi ze stanowiska CEO i global e-commerce lead (fot. materiały prasowe)

Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead w Molecular Worldwide. Agencja Molecular Worldwide została zintegrowana z Omnicom Commerce Europe.

John Wren, dyrektor generalny Omnicom, w styczniu 2024 roku ogłosił: „Przekształcamy Omnicom z firmy reklamowej i marketingowej w firmę marketingowo-sprzedażową”. Omnicom przejął Flywheel, który stał się częścią Omnicom Commerce, w wyniku czego cała grupa przechodzi reorganizację. Agencje: Molecular, Tracy Locke, TPN, Haygarth, Pod Staffing i Flywheel będą zarządzane przez nowy, scentralizowany zespół Omnicom Commerce. W Europie rolę koordynatora biznesu regionalnego będzie pełnić Haygarth Group, do której raportować mają wszystkie pozostałe agencje.

Igor Kaleński, założyciel Molecular Worldwide, który rozwinął agencję i umocował w ramach globalnych struktur, po ośmiu latach odchodzi ze stanowiska CEO i global e-commerce lead. - Dzięki technologii, automatyzacji i niezwykle skalowalnemu modelowi biznesowemu Molecular ma prognozy zwiększenia biznesu wielokrotnie w ciągu pięciu lat, zakładając kontynuację obecnej strategii - powiedział Igor Kaleński.

Igor Kaleński jest założycielem Molecular Worldwide, firmy specjalizującej się w rozwoju eRetail, która prowadzi projekty dla największych światowych marek na platformach sprzedażowych, takich jak Amazon, Walmart i JD.com. W 2016 roku Kaleński przejął i zrestrukturyzował agencję BBDO Warszawa, która pod jego kierownictwem odnotowała ponaddwukrotny wzrost dochodów. W 2022 roku agencja osiągnęła najlepsze finansowe rezultaty w 30-letniej historii firmy. W 2017 roku powstał Molecular, założony przez Kaleńskiego, który stał się globalnym hubem e-commerce sieci BBDO. W 2021 roku Molecular został uznany za najbardziej innowacyjną firmę e-commerce w holdingu i stał się częścią Transact Omnicom Commerce Group. W 2023 roku Molecular został laureatem konkursu Digital Excellence Awards w kategorii Disruptive Technology za stworzenie technologii e-commerce – Digital Shelf Management Platform. 

Pod koniec ub.r. Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, dołączył do Global Sustainability Council IAA. Kaleński jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK, członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu Uniwersytetu Warszawskiego.

(AMS, 07.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.