Bartosz Szymeczko został head of creative content w Saatchi & Saatchi
Bartosz Szymeczko z branżą komunikacyjną jest związany od półtorej dekady (fot. materiały prasowe)
Bartosz Szymeczko poprowadzi dział creative content w agencji Saatchi & Saatchi. Jako head of creative content odpowiada za rozwój zespołu dostarczającego klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe.
Dział creative content jest integralną częścią struktury kreacji, której przewodzi CCO – Michał Sęk. Został powołany w wyniku dynamicznego rozwoju kompetencji contentowych w agencji jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie marketerów na angażujące działania i treści.
Czytaj też: Wojciech Walczak po sześciu latach kończy pracę w agencji Plej
Bartosz Szymeczko specjalizuje się w tworzeniu wielokanałowych kampanii komunikacji, launchu i relaunchu produktów czy usług oraz zarządzaniu procesem produkcji treści.
Z branżą komunikacyjną związany jest od 15 lat zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienta. Zaczynał jako PR i social media consultant w Havas PR Warsaw. Później przez ponad pięć lat był social media manager w Samsung Electronics Polska. Przez ostatnie trzy lata był content i publishing director w agencji Hill+Knowlton Strategies. W H&K przewodził też zespołowi designerów – Warsaw Creative Studio.
Czytaj też: Agnieszka Sadowska po 6,5 roku przeszła z agencji Duda do zespołu agencji Brain
(KAP, 04.06.2024)