Samochody Telewizji Polskiej znów będą widoczne na ulicach. Wraca branding
Powrotem do znakowania samochodów służbowych Telewizja Polska chce przypomnieć o sobie mieszkańcom Polski (fot. materiały prasowe)
Po kilku latach przerwy Telewizja Polska wraca do brandingu swojej floty – pierwsze samochody publicznego nadawcy z odświeżonym logotypem były widoczne podczas 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Nowy branding Telewizji Polskiej to duży logotyp TVP w dynamicznej kolorystyce, w której wyróżniają się barwy pomarańczowa i magenta. Grafiki umieszczono na bokach aut oraz na masce.
Czytaj też: Wojciech Szeląg prowadzącym programy nie tylko w TVP Info, ale też w TVP 3
Powrotem do znakowania samochodów służbowych Telewizja Polska chce przypomnieć o sobie widzom – o powrocie wiarygodności marki i odbudowie wizerunku nadawcy publicznego.
Przy tej okazji warto przypomnieć, że rok temu oznakowany wóz reporterski TVP Katowice został obrzucony kamieniami w biały dzień, w samym centrum tego miasta. Nieznany sprawca uderzył wtedy w szybę samochodu. Do zdarzenia doszło w jednym z najruchliwszych punktów w Katowicach.
Czytaj też: "Zastaliśmy TVP bez fachowców i z przerostem biurokracji". Dyrektor opowiada o problemach
(AMS, HAD, 03.06.2024)